FAQ

  1. Hoe schrijf ik mijn zoon/dochter in?

  2. Ik ontving geen bevestigingsmail. Wat nu?

  3. Ik vergat mijn wachtwoord. Hoe kan ik nu inloggen?

  4. Ik wijzigde mijn e-mailadres? Hoe kan ik nu nog inloggen?

  5. Vanaf welke leeftijd kan mijn kind deelnemen?

  6. Is voetbalervaring een vereiste?

  7. Kan mijn kind samen met een vriendje/vriendinnetje worden ingedeeld?

  8. Is mijn kind verzekerd?

  9. Wordt er gewerkt met een reservelijst wanneer een stage volzet is?

  10. Is inschrijven voor enkele dagen mogelijk?

  11. Ik twijfel of ik ben ingeschreven voor een bepaald kamp.

  12. Welke kampuren worden gehanteerd en is er mogelijkheid tot opvang?

  13. Hoe ontvang ik een fiscaal attest?

  14. Kan ik via SoccerFun rekenen op een tegemoetkoming van mijn ziekenfonds?

  15. Hoe loopt het betalingsproces?

  16. Houden jullie verloren voorwerpen bij?

  17. Krijgen we na de bevestigingsmail nog praktische informatie over een kamp?

  18. Kunnen we genieten van kortingen?

  19. Hoe annuleer ik een kamp en kan ik het inschrijvingsgeld recupereren?

  20. Dienen de kinderen hun eigen lunchpakket mee te brengen?

  21. Waar kan ik de foto’s terugvinden?

 

  1. Hoe schrijf ik mijn zoon/dochter in?

Ga naar http://login.soccerfun.be en maak uw account aan (bij een eerste inschrijving). Na aanmelding komt u terecht op een persoonlijk dashboard alwaar u de gegevens van uzelf en uw kind(eren) dient in te vullen. Vervolgens kunt u aldaar klikken op “nieuwe inschrijving” waarna u stapsgewijs het inschrijvingsproces doorloopt. Na inschrijving ontvangt u ook  (zo goed als) meteen een e-mail ter bevestiging, als ook de bijhorende factuur.
Merk op: Onze e-mails worden verstuurd vanuit een geautomatiseerd IT-systeem waardoor het mogelijk is dat deze in uw ‘ongewenst postvak’ terecht komt. Graag dus zeker ook aldaar even kijken.

Eens een account kunt u uw kind(eren) makkelijk en vlot inschrijven.

  1. Ik ontving geen bevestigingsmail. Wat nu?

Onze e-mails worden verstuurd vanuit een geautomatiseerd IT-systeem waardoor het mogelijk is dat deze in uw ‘ongewenst postvak’ terecht komt. Graag dus zeker ook aldaar even kijken. Ofwel kijkt u op uw persoonlijke loginpagina of de inschrijving genoteerd staat. Tevens kunt u bovenaan klikken op het icoontje naast het openstaand bedrag alwaar u de betalingsgegevens kunt raadplegen (saldo – rekeningnummer – gestructureerde mededeling).
Bent u nadien nog niet zeker: Stuur een mailtje naar info@soccerfun.be en we helpen u verder.

  1. Ik vergat mijn wachtwoord. Hoe kan ik nu inloggen? 

Wanneer u uw wachtwoord vergeten bent kunt u alsnog inloggen via http://login.soccerfun.be. U vult uw mailadres in en klikt onderaan op ‘wachtwoord vergeten’ waarna u een e-mail ontvangt met een ‘geheime’ link naar uw dashboard. Het is aangewezen die link nadien goed te bewaren.

  1. Ik wijzigde mijn e-mailadres? Hoe kan ik nu nog inloggen?

…….

  1. Vanaf welke leeftijd kan mijn kind deelnemen?

Onze SoccerFun activiteiten staan algemeen open voor kinderen vanaf 5 jaar. Uitzonderingen hierop zijn de Voetbalkriebelclub in Jabbeke, de Voetbalschool in Brugge en alle MovingKids activiteiten alwaar je als 4-jarige reeds terecht kan.
Voor de stage in Barcelona ligt de minimumleeftijd op 11 jaar.

  1. Is voetbalervaring een vereiste?

Je hoeft niet aangesloten te zijn bij een voetbalclub om deel te nemen aan onze voetbalactiviteiten. Een zekere passie voor het spelletje is uiteraard wel aangewezen. SoccerFun biedt dus de ideale mogelijkheid via de voetbalscholen en kampen om je eerste stapjes te zetten in de voetbalsport op weg naar de club van je hart.

  1. Kan mijn kind samen met een vriend/vriendin worden ingedeeld?

Met plezier! Bij het doorlopen van het inschrijvingsproces wordt gevraagd bij wie uw zoon/dochter graag in het groepje zou zitten. Het spreekt voor zich dat wij hier zoveel als mogelijk rekening mee houden.
Stel dat dit op de eerste kampdag toch over het hoofd werd gezien aarzel dan zeker niet de kampverantwoordelijke aan te spreken.

Merk op: wij zijn geen voorstander om vriendjes met een leeftijdsverschil van meer dan 2 jaar samen in de groep te stoppen.

  1. Is mijn kind verzekerd?

Alle deelnemers aan de SoccerFun/MovingKidskampen zijn verzekerd voor lichamelijke ongevallen. Ze blijven weliswaar aansprakelijk voor hun eigen daden conform het huisreglement. SoccerFun vzw kan niet aansprakelijk worden gesteld voor enerzijds diefstal of verlies van materiaal van deelnemers en anderzijds lichamelijke of stoffelijke schade berokkend aan een deelnemer door derden.
ETHIAS – polisnummer: 45.338.647

  1. Wordt er gewerkt met een reservelijst wanneer een stage volzet is?

Op de SoccerFun inschrijvingspagina krijgt u als ouder een melding wanneer de satge volzet is. In dat geval kan u automatisch zoon- of dochterlief inschrijven op een wachtlijst. Wanneer er vervolgens een plaatsje vrijkomt neemt ons team zo snel mogelijk contact met u op.

  1. Is inschrijven voor enkele dagen mogelijk?

Als organisatie streven wij naar een optimale bezetting. Het is voor ons dan ook niet evident met ‘losse’ inschrijvingsdagen te werken. Wilt u uw kind toch enkele dagen laten genieten van het kamp, neem dan contact met ons op zodoende we kunnen nagaan of een uitzondering mogelijk is.

  1. Ik twijfel of ik ben ingeschreven voor een bepaald kamp.

Wanneer u inlogt (via http://login.soccerfun.be) kunt u nagaan of de inschrijving van uw zoon/dochter correct geregistreerd staat. U ziet het kamp staan op uw dashboard, als ook ziet een groen balkje met daarop ‘bevestigd’. Net daaronder kunt u zien of de betaling reeds werd geregistreerd in ons IT-programma.

  1. Welke kampuren worden gehanteerd en is er mogelijkheid tot opvang?

Alle kampen vangen aan om 9u en eindigen om 16u.
SoccerFun voorziet gratis voor- en naopvang van 7u45 tot 9u en van 16u tot 17u15.

  1. Hoe ontvang ik een fiscaal attest?

Voor alle meerdaagse activiteiten ontvangt u kort na afloop van het kamp reeds het fiscaal attest via e-mail. Als ook wordt het attest (downloadbaar) gepost op uw persoonlijke dashboard (te bereiken via http://login.soccerfun.be).
Alvast dank om dit zorgvuldig te bewaren.
MERK OP: Fiscale attesten worden enkel uitgereikt aan kinderen t.e.m. 11 jaar (wettelijke bepaling).

  1. Kan ik via SoccerFun rekenen op een tegemoetkoming van mijn ziekenfonds?

Ja! SoccerFun voorziet zelf een deelname-attest. In samenspraak met de mutualiteiten bezorgen wij u een attest op maat. Dat attest wordt samen met het fiscaal attest kort na het kamp via e-mail bezorgd. Ook dit attest is nadien raadpleegbaar (en downloadbaar) op uw persoonlijke loginpagina.

MERK OP: Bovenstaande service zorgt ervoor dat wij tijdens de kampen geen mutualiteitsformulieren invullen.

  1. Hoe loopt het betalingsproces?

Na inschrijving ontvangt u een factuur (met daarop het te betalen bedrag als ook de te gebruiken gestructureerde mededeling) via e-mail. U krijgt 30 dagen de tijd om deze over te maken. Na betaling staat de inschrijving als “definitief” genoteerd.
Uiterlijk 10 dagen na betaling ontvangt u van ons een bevestigingsmailtje. Ook op uw dashboard kunt u dan nalezen dat uw betaling goed is doorgekomen.

Betaalde u niet na 30 dagen dan zal u van ons een herinneringsmailtje ontvangen.

MERK OP: Bent u de betaling uiteindelijk helemaal uit het oog verloren weet dan dat wij nooit iemand ‘zomaar’ schrappen van de inschrijvingslijst zonder dat hieromtrent vooraf telefonisch contact werd genomen.

  1. Houden jullie verloren voorwerpen bij?

Ja. Alle verloren voorwerpen worden bewaard tenzij op de club waar de stage doorging, tenzij op ons secretariaat. Spullen die niet worden opgehaald worden op 1 oktober van dat jaar geschonken aan spullenhulp.

  1. Krijgen we na de bevestigingsmail nog praktische informatie over een kamp?

Uiteraard. Na betaling ontvangt u een brief met uitgebreide info, als ook ontvangt u een week voorafgaand aan de stage nog een verwelkomingsmail.
Voor de stage in Spanje wordt begin juni ook een ouderavond ingericht.

  1. Kunnen we genieten van kortingen?

SoccerFun biedt voor vele stages een vroegboekkorting van €5 aan. Voor paasstages is deze geldig tot 1 februari, voor zomerstages tot 1 mei.
Daarnaast geniet het 2de kind uit hetzelfde gezin ook 10 euro korting.
SOFOCO leden genieten van €5 korting op alle stages – deze korting is evenwel niet cumuleerbaar met reeds aangeboden kortingen.

  1. Hoe annuleer ik een kamp en kan ik het inschrijvingsgeld recupereren?

We juichen dit niet toe, maar het kan uiteraard in uitzonderlijke gevallen. In geval van annulatie (volledig kamp/lessenreeks) door de deelnemer wordt het inschrijvingsgeld terugbetaald onder de hierna bepaalde voorwaarden:
A) Externaatstages – Voetbalschool – Bewegingslessen – Trainingen op Maat:
A1 – op voorlegging van een doktersattest (ziekte, blessure)
A2 – wanneer dit twee maand voor aanvang van de stage/activiteit schriftelijk werd gemeld.
B) Internaatstage (Spanje):
B1 – wanneer dit drie maand voor aanvang van de stage schriftelijk werd gemeld.
B2 – wanneer u de reis- en annulatieverzekering (die optioneel werd aangeboden bij inschrijving) hebt aangeschaft.
In al deze gevallen (met uitzondering van geval B2) worden administratiekosten in rekening gebracht. €25 bij externaatstages of voor de voetbal/bewegingsschool of de Trainingen op Maat, €50 bij internaatstages.

  1. Dienen de kinderen hun eigen lunchpakket mee te brengen?

Met uitzondering van de keeperstage en de voetbalvakantie in Spanje worden geen maaltijden voorzien tijdens de stage. Het is dus noodzakelijk dat de kinderen hun eigen lunchpakket/drankje meebrengen. Tussendoortjes (water/koek/fruit) worden door SoccerFun voorzien tijdens de kampweken.

  1. Waar kan ik de foto’s terugvinden?

Het SoccerFun Team probeert de activiteiten zoveel als mogelijk in beeld te brengen. De foto’s kunt u raadplegen via deze link.
Daarnaast is het nieuws (en een kleine selectie foto’s) steeds ook raadpleegbaar via onze Facebook/Instagrampagina (soccerfunvoetbalstages).

 

Blijf ook via onze Facebookpagina op de hoogte BEZOEK ONZE PAGINA