ALGEMEENHEDEN

1. Stipte aanwezigheid zoals aangegeven op de dagplanning is een vereiste.
2. Bij aankomst en vertrek begroeten de deelnemers de trainers en/of begeleiders.
3. Voor aanvang van de training/activiteit wacht je in groep binnen in de kleedkamer, of op de afgesproken plaats.
4. In de kleedkamers en/of op de stageplaats verloopt alles steeds rustig en ordevol. Roepen, vuilnis op de grond,… is uit den boze.
5. Het taalgebruik van de deelnemers is verzorgd. Tegenspreken en/of obscene gebaren horen niet thuis op een SoccerFun/MovingKidsactiviteit.
6. Onregelmatigheden worden steeds onmiddellijk gemeld aan de trainers of begeleiders.
7. Elke deelnemers doet mee aan alle activiteiten (tenzij anders weergegeven op de medische fiche).
8. Indien er busverplaatsingen tijdens het kamp aan bod komen dan gebeurt dit op een rustige manier en wordt er niet ‘om het even’ van plaats verwisseld. De veiligheidsafspraken die worden meegegeven door de chauffeurs/trainers/begeleiders dienen strikt nageleefd te worden.

TIJDENS DE ACTIVITEITEN

9. De deelnemers dragen steeds aangepaste voetbal/sportkledij naargelang de weersomstandigheden. Ze zijn voorzien van een reserve-uitrusting en een paar reserveschoenen.
10. Piercings, ringen, kettingen worden niet gedragen. Gelieve alle kledij van naamtekens te voorzien.
11. Wanneer de trainer of begeleider spreekt luisteren de spelers. Het niet begrijpen van een opdracht door onoplettendheid kan niet door de beugel!
12. Trainen/bewegen/spelen doen we zoals het hoort: met inzet, enthousiasme en met respect voor elkaar. Ieder heeft zijn talenten, elk kijkt naar zichzelf en geeft geen commentaar op een ander.

TIJDENS DE PAUZES

13. Tijdens de rustmomenten, of juist voor training wordt er op de voetbalstages niet gevoetbald! De ballen worden enkel gebruikt tijdens de trainingsessies! Voor de MovingKids activiteiten worden de afspraken hieromtrent ter plaatse gemaakt.
14. Tijdens de pauzes moet er effectief gerust worden! Een goede combinatie van inspanning en ontspanning is een must voor een voetballer. Voor de MovingKids activiteiten worden de afspraken hieromtrent ter plaatse gemaakt.
15. Drinken is belangrijk. De drank die wordt aangeboden nuttig je in groep onder leiding van je begeleider.
16. Het is aangewezen om tijdens de middagpauze de voetbal/sportschoenen af te doen en de voeten te laten verluchten door badslippers te dragen. Gelieve deze te voorzien.

NA DE ACTIVITEITEN

17. Na de training is het hoogst aangewezen om te douchen (verplicht tijdens internaatstage) en dus verzorgd uit de kleedkamer te komen. Badslippers zijn verplicht!
Merk op: geen douchevoorzieningen bij MovingKids activiteiten!
18. De laatste speler die de kleedkamer verlaat zorgt dat deze ordevol achterblijft.

SOCCERFUN/MOVINGKIDS MATERIAAL

19. Het materiaal wordt gerespecteerd evenals de accommodatie die ter beschikking staat.
20. Schoenen en ballen worden na gebruik gereinigd buiten de kleedkamers! De ballen worden steeds afgewreven met een doek.
21. Voor de internaatstages worden op de eerste dag concrete afspraken gemaakt met betrekking tot de accommodatie.

MEDISCHE FICHE – BLESSURES

22. De ouders verbinden zich ertoe de medische fiche tijdig in te vullen op de login-pagina. Indien deelnemers medicatie moeten innemen dan zorgen de ouders voor een begeleidende brief die meer vertelt over hoe de inname moet gebeuren (en hoeveel).
23. Elke kwetsuur/ziekte wordt onmiddellijk gemeld aan de kampverantwoordelijke (of kinesist) die dit noteert in het kampboek. Deze beslist of een doktersbezoek is aangewezen. Gekwetst/ziek bij het begin van de dag? Graag een seintje naar het SoccerFun secretariaat.
24. Bij kwetsuren wordt er een aangepast programma voorzien voor de speler. Hij dient zich hieraan te houden.
25. Enkel de dokter of hoofdverantwoordelijken van SoccerFun vzw nemen de eindbeslissing een speler vrij te laten van trainen.
26. Bij ernstige ziekte of hospitalisatie verbinden de ouders zich er toe ter plaatse te komen (binnen de 24uur voor de internaatsstages).

VERZEKERING EN AANSPRAKELIJKHEID

27. Alle deelnemers aan de SoccerFun/MovingKidskampen zijn verzekerd voor lichamelijke ongevallen. Ze blijven weliswaar aansprakelijk voor hun eigen daden conform het huisreglement.
28. SoccerFun vzw kan niet aansprakelijk worden gesteld voor enerzijds diefstal of verlies van materiaal van deelnemers en anderzijds lichamelijke of stoffelijke schade berokkend aan een deelnemer door derden.
29. Waardevolle voorwerpen (uurwerken, kettingen,gsm, MP3,…) worden meegebracht op eigen risico! SoccerFun is niet verantwoordelijk voor verlies of diefstal.

VARIA

30. Elke deelnemer ontvangt via mail, kort na afloop van de stage een deelname-attest. Dit attest werd door alle mutualiteiten goedgekeurd waardoor het volstaat dit document binnen te brengen bij uw mutualiteit voor een gedeeltelijke terugbetaling. Dit attest wordt eveneens automatisch (na de stage) op de login-pagina van de ouders geplaatst.
Merk op: SoccerFun vult hierdoor tijdens of na de stages geen terugbetalingsformulieren in.
31. Een fiscaal attest (voor kinderen t.e.m. 11 jaar) wordt automatisch op de login-pagina van de ouders geplaatst na afloop van de stage.
32. Gsm-gebruik wordt vermeden. Enkel in dringende gevallen is het gebruik toegestaan. Op de internaatstage mag de GSM gebruikt worden tussen de activiteiten door met voorwaarde dat het niet leidt tot asociaal gedrag.
33. Alcoholische drank en sigaretten zijn taboe voor SoccerFun-voetballers! Het is dan ook verboden!
34. Na afloop van een stageperiode worden evaluatieformulieren toegezonden. We vinden het als organisatie belangrijk correcte feedback te krijgen. Het helpt ons de kwaliteit van de stages voortdurend te verbeteren.
35. Tijdens verplaatsingen (sportvelden-andere locatie) houden de spelers en begeleiders zich aan de wegcode! Veiligheid gaat voorop!
36. Indien er een zwemactiviteit gepland is tijdens het kamp moet er op toegezien worden dat de deelnemers over een zwembrevet beschikken (minimum 25 meter).
37. In geval van annulatie (volledig kamp/lessenreeks) wordt het inschrijvingsgeld terugbetaald onder de hierna bepaalde voorwaarden:
A) Externaatstages – Voetbalschool – Bewegingslessen – Trainingen op Maat:
A1 – op voorlegging van een doktersattest (ziekte, blessure)
A2 – wanneer dit twee maand voor aanvang van de stage/activiteit schriftelijk werd gemeld.
B) Internaatstage (Spanje):
B1 – wanneer dit drie maand voor aanvang van de stage schriftelijk werd gemeld.
B2 – wanneer u de reis- en annulatieverzekering (die optioneel werd aangeboden bij inschrijving) hebt aangeschaft.
In al deze gevallen (met uitzondering van geval B2) worden administratiekosten in rekening gebracht. €25 bij externaatstages of voor de voetbal/bewegingsschool of de Trainingen op Maat, €50 bij internaatstages.
38. Tijdens de stages worden foto’s genomen. Deze worden op de website van SoccerFun/MovingKids geplaatst of kunnen gebruikt worden als ondersteuning van een folder, een affiche of de SoccerFun-MovingKids Facebook/Instagrampagina. Bij inschrijving gaat men hiermee akkoord.

MERK OP !

Welke daden kunnen onmiddellijke verwijdering van het kamp tot gevolg hebben!

  • Herhaaldelijk beschadigen van het SoccerFun/MovingKidsmateriaal of de accommodatie.
  • Opzettelijk aangebrachte materiële schade.
  • Opzettelijk toegebrachte schade aan derden.
  • Pestgedrag.
  • Diefstal.
  • Gebruik en/of dealen van alcohol, sigaretten, drugs en doping.
  • Geweld en/of hooliganisme.

OPMERKING

Onregelmatigheden die niet opgenomen zijn in het huisreglement maar die van die aard zijn dat een sanctie en/of uitsluiting zich opdringt worden voorafgaand op de uiteindelijke strafmaatregel eerst besproken door de Beheerraad van SoccerFun vzw. Het is een beheerraadslid van SoccerFun vzw die uiteindelijk de sanctie of het bevel tot uitsluiting meedeelt aan de deelnemer en zijn ouders.

Blijf ook via onze Facebookpagina op de hoogte BEZOEK ONZE PAGINA